dinsdag 4 januari 2011

kleutertoneelstuk: "Brooddoos"

Bij het binnenkomen van de zaal kreeg ik een enorm benauwd gevoel. De zaal was enorm klein en het was er heel erg warm.

Alle mensen die mee deden aan het toneelstuk stonden al klaar op het podium.
De kleren waren erg oud en versleten, maar dit hoorde natuurlijk bij hun toneelstuk.Het decor vond ik vrij sober. Het was gemaakt van allemaal recyclagematerialen.
Op al het ‘afval’ werd er muziek gespeeld en er kwamen leuke geluiden en muziekjes uit.

 



Het toneel vond ik veel te moeilijk voor kleuters, zelf begreep ik sommige dingen niet zo goed.
De naam ‘brooddoos’ werd op het einde van het toneel nog eens duidelijk gemaakt.
Er kwam een grote rode brooddoos tevoorschijn op het podium.
Zelf vond ik het toneel niet zo geslaagd, ik had er meer van verwacht.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten