zondag 9 januari 2011

mijn eerste stage 'De Sint'

Maandag 29 november tot woensdag 1 december had ik mijn eerste doestage in het Sint-Jozefinstituut in Tielt. 's Morgens was het zover. Ik stond te popelen om naar mijn klas te gaan.


Voordat we op doestage moesten, hadden we al enkele keren op observatiestage gegaan.
Dit was een hele leuke ervaring. Het eerste contact met kleuters was erg leuk. Toen ik de klas binnen kwam kreeg ik meteen al veel vragen.
Het helpen met de jassen aandoen, de koekjes uitdelen, in de verschillende hoeken spelen, verhaaltjes vertellen, knutselen, ... dit deed ik allemaal supergraag!


Op de doestage kregen we verschillende opdrachten die we moesten uitvoeren.
In deze periode werkten we rond het thema 'De Sint'. Ik wou de sfeer wat gezellig maken in de klas en daarom had ik een open haard geknutseld. Daar konden ze dan hun zelfgemaakt schoentje opzetten.








Het was een leuke ervaring!
Ik hoop dat er nog veel leuke stages zullen volgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten