dinsdag 4 januari 2011

project muzische grondhouding

Ik vond het een leuke ervaring dat we deze opdracht hebben mogen uitvoeren. Het was de eerste keer dat we de kans kregen om voor een groep kleuters te mogen staan en dit vond ik fijn. Ze reageerden goed na het toneel en dat was een positief iets.

Het was leuk om een bepaald personage te mogen spelen in het toneelstuk. Zelf vond ik de inhoud van ons toneelstuk erg leuk om dit aan de kleuters over te brengen.

Alle personen in ons groepje kwamen goed overeen, waardoor er correcte afspraken werden gemaakt. Zo was er niet veel discussie en hebben we veel tijd gespaard.

Bij deze opdracht hebben we enorm veel werk besteed aan het decor van ons podium. Het ging over een ‘torenhoge boterham’ dus hebben we een ‘boterham’ gemaakt. Deze bestond uit isomo, karton, mousse,… We hebben er uren aan gewerkt, maar uiteindelijk was ik blij met het resultaat.



Het toneelstuk waar we het naar voor morgen brengen, was in de kinderopvang Tanneke in Tielt.
Tommie en de torenhoge boterham

1 opmerking:

  1. hallo,
    Ik wil graag volgend schooljaar in mijn klas tommie en de torenhoge boterham uitwerken. jullie boterhammen met beleg zijn de max! ergens te verkrijgen? hoe heb je het aangepakt? graag iets laten weten aub?

    BeantwoordenVerwijderen